Wednesday, August 18, 2010

Iron Maiden - The Final Frontier


OMFG! Iron Maiden, please pay Derek Rigs to do your album covers like old times! This cover sucks! Eddie like I met at Killers has nothing like that Eddie! This Eddie is ugly, (OK, I know, I know.. Eddie, must be ugly), but he is very, very ugly! This Eddie looks like the Predator!

I like this album. The music is Iron Maiden, nothing new, but still well done, but this cover... I don't know....

This cover art was made by Melvyn Grant, the same guy who made Fear of The Dark and Virtual XI covers. I like Fear of The Dark cover, but this time...

I don't wanna a shirt with this art.. I'll keep using my old ones. When I look at this cover and compare with Powerslave cover, I feel sad with what's going on with Iron Maiden's covers. Derek Rigs, please come back!! =)

....................................................................................................................................................

Meu Deus! Iron Maiden, por favor, pague o Derek Rigs para fazer as capas como antigamente! Esta capa é uma merda! O Eddie como eu me conheci em Killers não tem nada a ver com esse Eddie! Esse Eddie é feio, (OK, eu sei, eu sei .. Eddie, tem que ser feio), mas ele é muito, muito feio! Esta Eddie parece o Predador!

Eu gosto do álbum. As música são Iron Maiden, nada de novo, mas ainda bem feito, mas esta capa ... Eu não sei ....

Esta capa foi feita por Melvyn Grant, o mesmo cara que fez as capas do Fear Of The Dark e o Virtual XI. Eu gosto da arte do Fear Of The Dark, mas desta vez ...

Eu não quero uma camiseta com esta arte .. Vou continuar usando minhas velhas. Quando eu olho para esta capa e comparo com a capa do Powerslave, eu fico muito triste com o que está acontecendo com o Iron Maiden cobre. Derek Rigs, por favor, volte! =)

Share